Collega’s bij CornelisZ

Wij zijn trots op CornelisZ en delen graag met je hoe (moment- en gastgericht) het er bij ons aan toe gaat. Lees hier verder voor meer informatie. Heb je nog vragen neem dan contact op met Inge van Woerkom op telefoonnummer 06-51 87 23 62.

Momentgericht

Op elk moment van de dag zijn wij klaar voor de gast, waar hij ook maar aan toe is. Verbinding; de gast voelt zich thuis en welkom. Om dat te kunnen bereiken is het van belang dat wij ons thuis en welkom voelen bij CornelisZ! Samen; vandaar dat wij voor elkaar zorgen om zo samen voor de gast te kunnen zorgen, of je nu voor of achter de schermen met de gast bezig bent.

Team samenstelling

Onze collega’s vormen samen een divers team in samenstelling; ervaren, onervaren, jong of “wijzer in de wereld”, startend of herintredend. Onze medewerkers luisteren naar de wensen van de gast maar kunnen ook “lezen” wat er nog meer gedaan kan worden om een ervaring te creëren. Graag overstijgen we de verwachting. Dat doen we samen want bij CornelisZ hebben we allemaal hetzelfde doel: verbinding.

Training, Ontwikkeling en Communicatie

Bij CornelisZ streven we naar een continu hoog niveau van kwaliteit en om dat te waarborgen hebben we een trainer in dienst die jou zal ondersteunen bij je professionele en persoonlijke ontwikkeling. Verder is het van belang dat de communicatie onderling (tussen CornelisZ, de gast, je collega’s en de afdelingen) helder en open is. Vandaar dat iedere dienst aanvangt met een CCOR* (spreek uit: Kor) waarbij in maximaal 10 minuten de belangrijkste lopende zaken worden doorgenomen zodat iedereen weet waar hij aan toe is en op de hoogte is van de laatste wetenswaardigheden en ontwikkelingen.

Verder zul je vóór je eerste werkdag al uitgebreid kennis hebben gemaakt met de organisatie. Je zal binnen jouw functie zijn ingewerkt en getraind. Op deze manier zul jij je zeker en vertrouwd voelen in je nieuwe werkomgeving. Daardoor zal je uitstekend in staat zijn de gast zich thuis te laten voelen.
*(CCOR = CornelisZ Communicatie Overzicht Resultaten)

Wie zoeken wij?

Omdat wij vinden dat wij een heel bijzonder product hebben, zoeken wij ook die heel bijzondere medewerker. Die medewerker die gastvrijheid ademt en in zijn/haar bloed heeft. Werken bij CornelisZ betekent dat je gaat voor kwaliteit, die vraag je van jezelf maar verwacht je ook van je collega's en leidinggevende. Verder ben je zorgvuldig en maak je dingen af. De CornelisZ medewerker maakt makkelijk contact met mensen, is blij en opgewekt en van nature vriendelijk. Dat zien we terug in iedere functie die bij ons vervuld wordt. Je maakt het mensen graag naar de zin en omdat je met mensen werkt is geen dag hetzelfde.

Je kunnen verbinden met mensen, staat bij ons hoog in het vaandel, écht contact kunnen maken met een ander. Wij realiseren ons dat je daar een bepaalde levenswijsheid voor moet hebben die niet aan leeftijd of vakinhoudelijke ervaring gebonden is. Als de bij CornelisZ passende houding van gastvrije gastvriendelijkheid er is, leren wij je wel hoe het werk er inhoudelijk aan toe gaat. Je vindt het leuk nieuwe dingen te leren en wilt je graag blijven ontwikkelen. Dat betekent; het beste van jezelf inzetten zonder daarbij altijd aan je plafond te zitten en regelmatig training volgen.

Werken bij CornelisZ betekent dat je trots bent op waar je werkt en dat je iedere dag met plezier naar je werk gaat omdat je in een team werkt waarbij iedereen voor hetzelfde doel gaat. Of je nu specialist bent, een oude rot in het vak, juist herintreder of uit een heel andere branche afkomstig: als jij je herkent in de CornelisZ waarden en in de functiespecifieke eisen…dan nodigen wij je van harte uit te solliciteren op de door jou gewenste functie. Wij kijken ernaar uit binnenkort kennis te maken, het zij als gast of als collega!